WHAM Denies Pulling Ad

Rochester's ABC affiliate denies they pulled a MoveOn ad, as the Kuhl campaign claimed in an earlier press release.  The GM of the station says the ads finished their scheduled run.  He also denies the Kuhl campaign's claim that WHAM concluded that the ad "contained multiple misrepresentations and was purposefully deceptive".

Either the Kuhl campaign over-interpreted the WHAM fact-checking article and the absence of MoveOn ads, or they just lied.  I have a hard time believing that they'd want to purposefully irritate a TV station in the district, so I'll go with simple incompetence as the explanation in this case.